Friday 7 May 2010

debele mame

Alex ustao off joj koljena, dopire debele mame ruku pomoći Sam stati pred kreće natrag prema autu u kojem crnka uhvatio kofer iz debla pratiti plavuša u kuću. Na katu je pokazala Sam u svoju sobu na kraju hodnika, obećavajući da će razgovarati poslije i zatim Alex backtracked kucati na vrata spavaće sobe Lisa's.

Lisa je gledajući cijelu scenu guzate jebacicekroz prozor, barem dok Alex sjeo i počeo plakati. On je tada bila je pozitivna crnka je govorio sve prave stvari, pa je dozvoljeno zavjese da ispusti samo jedna misao u umu. Odlučan da bi ona na slici damping lakše i ona i Alex, Mac Lisa uhvatio za ruku i zgodne mame njezin izdvajali od kauč vući zbunjena djevojka na katu.

"Molim Vas, neka u Lisa", Alex šapnuo, tiho kucaju na vrata spavaće sobe.

"Već ste odlučili, pa samo neka ga ide!" Lisa povikao.

"Ali ja nisam odlučio ništa Lis."

Lisa otvorena njezinim vratima, ali ne i sve na putu, a ona neka se ne bi Alex iznutra kao što je čvrsto držao nogom prema unutra.

"Zašto neće me pustiti u?"

"Za što Alex? Što god je potrebno reći, možete ga reći iz pravo postoji. "

"Fine! Da li mi šanse sexy mame na sve, ili je tvoj dečko uvijek ćeš doći prije mene? "

"Ne mogu odgovoriti na to. Znaš da ne mogu. "

"Tako je u osnovi to je sisate jebacicezajeb kad se možemo situaciji?"

"I guess."

"Fine. Samo tako da znam gdje stojim. "

"Volim te Alex."

"Volim te previše, ali ja volim Sam previše."

"Znam da to učinite. Volim Davida previše. "

"Svi smo toliko sjeban," Alex pouted prije tarifni niz na kauč.

Alex je bio pozitivan glavu bi eksplodirati od svih misli prolazi kroz njega, ali ništa u svom umu bilo je pronalaženje zajedničkog jezika i nekako uspjela zaspati unatoč gužvi kreće okolo unutra, ne budi dok je čula na televiziji .

Poglavlje 10

"Hi Theresa," Alex pozdravio riđokos kroz zijevanje i rastezanje.

"Nije li to zanimljivo kako ste na kauč, ali mogao sam se zakleo sam čuo zvukove seksa prije nego sam došao dolje," izjavio je Theresa.

Alex nije bio siguran je napaljene mame li Terezije izjava bila namjerno ili nenamjerno nevolje za pokretanje, ali plavuša praktički letjeli se uz stepenice, privlačenje se zaustavi kao cika zvučalo kroz Lisa's vrata spavaće sobe. Polako Alex okrenuo tipku da biste ga otvorili i vidjeti Lisa s glavom bacili natrag, a kad je izbočina na transmisiji na kvržicu ispod lima. Mac je zapetljanih za samo sekundu prije nego gole plavusedjevojka, sa svojom kapom okrenuo prema natrag, pokazala joj lice.

"Moving desno vidim," Alex pljune.

"To je pravo," Lisa grunted.

"Žao nam je Alex," Mac promrmljao.

"Fino, imati svoj način", Alex zareži.

Zatvaranje vrata, Alex pomaknuo obrijane zene svoju glavu s jedne na drugu ramena, slušanje kako joj vrat puknut i onda se preselila na vlastitu vrata spavaće sobe, postupno otvaranje. Sam je čvrsto zaspati sa slušalicama na do Alex zatvorena vrata i napravio joj put na za njih skinu crnka's uši. Sam oči otvorene fluttered kao ona, pogleda na osmijeh na lice smiješi dolje na nju.

"Ti si ovdje."

"Ja sam ovdje", odgovorio je Alex, puzeći na vrhu Sam.

"Why're ste ovdje?"

"Želim da vidi da li smo još uvijek čarobne. Nemojte me tretiraju kao posljednji put smo bili zajedno iako, ok, "Alex istaknuo, uklanjanjem joj majicu.

"Kako o više kao drugi debele crnkeputa prije?"

"Mmm, da, to su bili dobra vremena", Alex namršti. "Jeste li ikad vidjeli da mi razdvoji kad sam bio cheerleader?"

"Nažalost, ne," Sam chuckled.

"Pa, možda kasnije ću vam dati dlakave zene osobnu demonstracije," Alex ponudio, potezanje Sam u sjedeći položaj, kako bi omogućio uklonili joj majicu.

Ubrzo su ljubljenje i Alex sjetio koliko je voljela one poljupce. Ona je mogla osjetiti Sam ublažavanje natrag u nju previše kao sve misli Toby i Lisa nestale iz njihove umove. Njih dvoje počeli grickanje, sisanje i dira jedni druge kao Alex manevrirati oko Sam. Flinging sisate devojcicenogu preko crnka tijelo, Alex lizali i isisan svaki prostor je mogla doći.

Oh kako je ona propustila je tu i prekrasna maca i ubrzo Sam joj je u istom položaju kao što su radili svoje ruke oko kako bi se maziti međusobnim bradavice u isto vrijeme. Kad su došli, to je bio zajedno s jauk i plač punjenje tami sićušne sobe. Alex readjusted dok je bila umotana u jakom crnka ruke i ona je ležala dugo vremena, ne čineći ništa više nego debele zene igranje s vlasi kose Sam's.

"What're razmišljate o tome?" Sam pitao.

"Nas i kako smo gonna učiniti."

"Trebali smo dobiti naše svoje mjesto?"

"Koliko ste ukupno djevojke imaju seksualne odnose s te noći i noći nakon što sam otišao?"

"Sranje! Mislio sam da smo proteklih to? "

"No Nikad nisam rekao da sam bio prošlosti. Volim te, upravo ovdje i upravo sada, a ja te voljela tada, ali mnogo se toga dogodilo u međuvremenu. To je jedino što znam sigurno. Pa koliko? "

"Ne znam, možda šest te noći i jedan Nakon što si otišao, ali to jednostavno ne osjećaju pravu bez tebe."

"Proveo sam tjedan sam zadivljen kako bi se guzate plavuseeventualno moglo preko ušiju zaljubljen u nekoga da sam gledao namjerno hurt me. Ja još uvijek ne znam, ali znam ja još uvijek obožavam vas. Ja samo ne znam da li želim biti samo s vama ili bilo tko upravo sada. "

"Oh".

"Sam, ne gledati sve boli i mrsave zene uvrijedio. Ja želim biti s vama i ne znam, možda nakon škole je gotova, oboje smo željeli biti zajedno u isto vrijeme, ali sada mislim da je prilično očito da niti jedna od nas je spreman da će te obveze, ne ne vidiš to? "

"Ali ja te volim."

"Ja tebe volim. Bog, ja te volim toliko, ali zašto ne možemo razgovarati na telefonu i mogu vidjeti kada sam došao doma i možete napaljene zenedoći vidjeti mene. Možemo govoriti svaki sam noć, ako želite. Znam ja bih taj, ja jednostavno ne znam ako sam spreman da se s "baš si upravo sada."

"Ja sam."

"Da? Taj 'zašto našto te je dobio ljut na mene zbog napuštanja, te je proveo cijelu noć pokušavajući da se osjećam kao zadnji vic uzimajući sve one djevojke u grmlju ispred mene. Zašto nisi samo mi recite o Kladim se da je sa svima na zabavi? Zašto si se prema meni kao neka drolja s ceste i zgodne zene zašto si čekati mjesecima da odlučite se konačno mogli razgovarati sa mnom? "

"Tako telefonskih poziva i posjeta ha?" Sam je pitao kako ona blushed.

"Da," Alex nasmijala.

"Ali ako ja nazvati i reći da sam obrijane klinkedolazi da vas vidim, to bi se samo ti i ja cijelo vrijeme?"

"Da, a isto ako dođem kući."

"Mogli bi probati. Biste li i dalje biti moja djevojka, čak i kada ste s nekim drugim? "

"Pa, gotovo se osjeća na taj način već, pa ne mogu zamisliti da ćemo promijeniti. Vi? "

"Većina definitivno," Sam se nasmiješio.

"Dakle, koliko dugo borave sada?"

"Vjerojatno do ponedjeljka najkasnije dad'll ili da sam doista zatvoriti ovaj put."

"Pa, danas je još uvijek tek u celave klinkepetak."

"Mi smo bolji prestati gubit vrijeme onda," Sam upute, valjanje na Alex.

Bilo je gotovo još dva sata prije lepe mame djevojka radili do prilično apetit, tako Alex bacio na vrećaste stara majica joj je ukradeno od oca i ostavio Sam nasmijan gleda za njom dok je na čelu prema dolje kako bi par sendviča. Ona je samo bih bio u kuhinji za nekoliko minuta kada je Lisa, očito ima istu ideju, hodao u.

No comments:

Post a Comment