Wednesday 19 May 2010

sisate mame

Моје име је Клајд и ја сам неваљала спанкед је Плантагенет, моја супруга и имају многе приче о томе. Моја супруга такође има Многи њени пријатељи преко наше куће, и они ми аплауз. Не само то, циљ Понекад sisate mame пенис и лопту појасеви ЈЕ могао бити ја.

Моја супруга такође има многа правила спустити за мене кад сам код куће. Она је порубљен моје мајице тако да само иди napaljene klinkeдоле на мом пупку. Такође сам носити дна Пиџаме Или злато салон панталоне, без доњег веша. На тај начин је лакше за мене аплауз.

Не само да сам испред и спанкед пријатељи моје супруге, ја сам такође има за циљ милкед. Често морам да Станите испред жену сам управо рекао, и нека јој мене аплауз. Након тога, на повратак милост, моје руке су осигурани иза мојих леђа, и морам да ставим главу између њиховог guzate mame Оставштина и коришћење уста и језик да "дају 'задовољство их.

Мислила сам да сам се има добра замена за моју жену и њене пријатеље Када сам ставио жена по имену госпођа Морин на "Бијело Дугме", а она је читао моје прице и жртву део ИМАЛИ коментарисао их. Гдја Морин имао неке идеје да је мислила да моја супруга ће бити интерессее у. Прво, она је хтела слике од мене кад сам не подигне. Такође сам рекао да моја жена Морин ме воли чисто Обриј да се тамо доле.

Када госпођа Морин видео слике, она би требало да "Рекла ми шта да радим за моју жену. Она ми изгледа линк на страницу која мушког целомудрености уређаје продате. Испрва је СоундЕдит врло страшно за мене, guzate devojkeпили више сам читао о томе или "Зар не звучи тако лоше. Мужјаци имају тенденцију да се играте и варали своје жене када је одвојен од куће. То би један начин бити да сам могао да "докаже да моја жена то сам потпуно веран својој жени. Такође, било zgodne mame би "да моја жена још већу контролу над мојим животом, као под.

Тако да сам разговарао са својом женом њега, па смо гледали на различитим уређајима. Будући да сам мали када се не усправно, уз помоћ госпође Морин, одлучили смо да би ЦБ2000. То је више од отвореног пластични кавез који иде око мог пениса, а орган или на место које прстен који иде око базе од мог пениса и јаја. Она има малу блокаде, а само моја супруга би знали ГДЕ кључ чува. Ја бих био у могућности да лако пишким док је у њега и критике од људи који Носите их су били врло добри.

Након што смо наредили ЦБ2000, моја жена хтела да ме Користи се чињеница да бих се више не додирују свој пенис. Тако да је ново правило за мене Јер ако ми је потребно је да пишким, да бих треба да идем у моју жену и замоли је да ми помогне. Моја жена би доле моје панталоне, добити наше napaljene mame специјалне теглу, и ја би да се штанд са ногама и поред моје руке иза леђа.

Да би ствари чак и више посрамљујући за мене, чак и ако јој је пријатеље, морао сам да стојиш и Пее у теглицу, а њена пријатељица guzate crnkeгледао. За Чак и више срамота, ја сам сада имао да позове Морин мој "Домаћица", и морао сам да позовем свој пенис као "мој мали Цлитти. Ја је такође био свестан чињенице да бих више на додир ", мој мали Цлитти", унца је стигао.

У сваком случају, док сам био на послу, ЦБ 2000 Стигли код куће. Моја жена имали довољно времена да се позива њена пријатељица, и их позива преко наше куће. Њени пријатељи су били веома интерессее у њој, а можда и узимајући један за својим мужевима. Дакле, пре него што су јели вечеру, моја жена је покушала на мене. Постоје различите прстенове и спацерс dlakave mame пробати, тако да је добро је експериментисао са њим Пре него што смо јели.

Након вечере, стигао брзо и њена пријатељица Да седи у дневној соби. Моја жена ме је пратио до средине собе и мој дневни боравак и панталоне су одведени Искључено. Даље, глежањ манжетне и расипач бар били везани за мене, тако да ће бити присиљена да стоји са ногама поред. Затим, мој т-схирт је скинут, и моје руке биле иза леђа осигуран. Сада сам морао да стоји овако, а моја жена се осећа око чедност уређај њена пријатељица да погледамо.

"Клајд је пријатељ" Бијело Дугме ", да sisate plavuseмисли да би то било добро за њега. Он дели са мном предлог, тако да смо га купили, моја жена је. "Ја ћу вам показати како то ради."

Онда је стави на мене испред њене пријатеље. "То је закључан рогове са ДР тако да не могу да га скинем, и неке друге Неметални браве које имају бројеве на 'Ем, тако да могу да уверите се он не узети га."

Њени пријатељи брег до obrijane mame мене и како ме изгледао.

"Он може пишкити туш кабином и даље са њом о, и ЕТ може носити га за дужи временски период. На овај начин, хеј више није у стању да себе додир. А сада да контролишем кад је дозвољено да мастурбирају, добити тврди, или имају секс у "било који начин" моја жена је.

"Одлична идеја!"

"Ја би требало да" се једна за мог мужа ".

То су били жртве део коментара. Након што сам га Носила једно време, почео сам "да некако навикнути на њега. Јер осећа другачије мој мали Цлитти остаје усредсређена на моје тело, а заправо не вагати се много.

Сада ћу да промени начин на који пишем ову причу, јер мој живот се променио. Госпођа Морин, жена сам ставио на "Бијело Дугме", је "прича до сада моја супруга путем е-поште. Ја сам био наредио да се сада позива И Морин и моја супруга "госпођа", и сада они имају нове идеје за мене.

Гдја Морин Разговарао сам са sexy mame на Интернету преко ИМ и она је морала да покуша мене миловати моје лоптице, која и даље су изложени. То ме је тешко да расте и то је болно за мене, од моје мало Цлитти је сада у овом пластични кавез. Тако сам сазнао убрзо после носећи уређај за кратко време, да бих сада треба да контролишем своје сексуалне емоције док је носио. Волим тешко да можете рећи да сам носио кад идем на посао или изађе из куће.

Такође, госпођа Морин је коментар о томе како је милкед у мом батине приче. Она сматра да Моја жена је потребна масажа простате, тако да би "Ја млеко на тај начин, чак и без додиривања мог малог Цлитти. Тако смо наредио да, заједно са неким теговима и звоно за мој мали Цлитти, и такође guzate jebaciceима двоструки пенис гег.

Сада, кад год ", неки од пријатеља моје жене доћи, сиђи моје панталоне, а ја сам приказани њени пријатељи. Намена Цетте Да ли је направио толико желим да се молим моју жену и њене пријатеље, тако да могу да из ове мото, сада и онда.

Такође, моја жена има пријатеља, који ће сам позив г-ђа Барбара, који живи у близини и који је кључ о кући, у случају хитне случајеве. Сада, ја сам имао да и даље стоје док госпођа Барбара је научио како да га ставите на мене и да га искључите. Моја жена каже госпођа Барбара Где је Одржава тастер, тако да она може да се бави са мном, ако је потребно. Тако да сада имам много више поштовања за Госпођа Барбара, а ја Приуштите Њена веома добро.

Сада тежине и звоно су стигли, а сада ово је мој нови поступак са своје господарице. Када сам стигао кући, сам променио у моје салон панталоне и мајицу. Даље, сам донети и тежине и звона на њу и пулл доун napaljena mama моје панталоне. Ја сам да се уверите инспекција КТ 2000 је још увек Сигурно на мене, а онда је веза звоно злато Или тежине. Звоно и тегови су прилогу је мала подесив кожни бенд који се уклапа око моје лопта врећи, одмах испод моје мало Цлитти. Пондери порушити и протежу моје лоптице доле ниже, а они љуљашка напред и назад када сам хода. "Ако сам био добар дечко, онда сам се звоно. Кад год сам на путу, звоно зазвони, па она зна тачно жељени где сам. Звоно иде ван, ако Такође ја покушавам да игра са мном, тако да сада моја супруга госпођа има пуну контролу над мене.

Такође, моја супруга госпођа је поставити редовно за моју чедност уређај Када рогове искључен. Ово је већ дошло. У петак ноћи, Њени пријатељи су позвани преко после вечере. Користио сам их на пиће и колачиће, а онда сам Смештен на екрану. Ако сам био добар, ја сам нека од чедност уређај и sisate jebaciceја сам Дозвољено да мастурбира пред 'их. Следеће, ја сам спанкед је ко жели да ме аплауз, а онда морам да молим их од сиса и лизање између њих Њихова легата. Двоструки пенис штос је такође стигао, а понекад и то је могао себи да буде, и ја их задовољити са тим.

Мој следећи ново искуство ће бити са простате масажер. Моја супруга жели да види да ли је госпођа може да ми млеко, а ја jebacice сам још увек у чедности уређаја. Циљ Мислим да ће касније писати "о томе. Такође, у међувремену, сам ће морати да чекам да видим шта мој пријатељ госпођа Морин из "Бијело Дугме" је у трговини за моју жену и моју господарицу.

No comments:

Post a Comment